O nas
Kdo smo in za kaj si prizadevamo?

Singula je bila ustanovljena leta 2013 in se je od takrat razširila in postala partner vedno več podjetjim.  Ukvarjali smo se s knjigovodstvom in pisarniško administracijo tako v zasebnem kot javnem sektorju, v širokem obsegu obrti in podjetij.

Imamo izkušnje, s katerimi vam pomagamo racionalizirati količino časa, ki ga porabite za vodenje poslovnih knjig in računov, ter vam pustimo prostor, da naredite tisto, kar je pomembno – vodenje in razvoj vašega podjetja.

V celoti smo zavezani k nenehnemu strokovnemu razvoju in najboljši uporabniški izkušnji.

Cilji Singule so zagotoviti:
Vsem našim strankam želimo ponuditi strokovno, stroškovno učinkovito in natančno storitev. Storitev, ki lastnikom podjetij omogoča, da se osredotočijo na razvoj in rast svojega podjetja, z zagotovilom, da njihovo pisarno vodi usposobljen strokovnjak.

Predvsem je naš cilj prevzeti stres zaradi skrbi pri delu z davčno upravo, revizorji, računovodjami, bankirji in upniki.

Emina M. Klobčaver, direktorica

Zakaj je izbrati nas preudarna odločitev?

1

Sami izberete plačilno dinamiko

Pri nas lahko izberete plačilni rok, ki najbolj ustreza vašim potrebam in proračunu, vendar se ne odločajte le na podlagi stroškovne učinkovitosti. Svetovali vam bomo, kakšen način plačevanja je za vas najbolj ustrezen.

2

Odlikujejo nas dolgoletne izkušnje in strokovno znanje

Smo izkušeno in strokovno podjetje z ustreznimi kvalifikacijami. Pohvalimo se lahko s številnimi dobrimi praksami dosedanjih strank, in kar  je najpomembneje, zagotavljamo visokokakovostne in dosledne rezultate.

3

Poseben poudarek dajemo varnosti podatkov

Zavedamo se, da ima varnost podatkov pomembno vlogo pri izvajanju naših storitev. Zato s podatki svojih strank ravnamo z največjo zasebnostjo in zagotavljamo, da je vsaka transakcija varna. To je zaradi zaupne narave informacij bistvenega pomena.

4

Prilagodljiv dogovor o obsegu storitev

Zaradi narave dela smo izjemno prilagodljivi in se uskladimo z željami, potrebami in zahtevami naših strank. Pred podpisom pogodbe transparentno zapišemo vse pogoje skupnega sodelovanja in jih dosledno izvajamo.

5

Uporabljamo avtomatizirano tehnologoijo

Za avtomatizacijo storitev uporabljamo vrhunsko programsko opremo, s katero prihranimo veliko časa. Zmanjšamo tudi stroške in kar je najpomembneje, zmanjšamo tveganja. Prednost avtomatizacije je tudi pridobivanje poročil v realnem času, ki pomagajo odkriti morebitne težave in jih rešiti v zgodnji fazi.

MNENJA

Kaj pravijo naše stranke?

Vse naše stranke so zadovoljne!

»Kot razmeroma novo podjetje je Singula že na začetku delovanja zagotovila knjigovodsko in pisarniško podporo, ki smo jo potrebovali, da se lahko osredotočimo na tisto, kar delamo najbolje.

Vedno imajo odgovor na naša vprašanja. In če sami ne naredijo tistega, kar potrebujemo, bodo poznali nekoga, ki nam lahko pomaga. K njim smo že napotili nekaj naših partnerjev. “

Anže Klobčaver
S4O d.o.o.

Všeč nam je, kako ekipa pri Singuli vse razloži jasno, kratko in jedrnato ter odgovari na vsa vprašanja na način, ki omogoča enostavno razumevanje. Očitno je, da verjamejo v to, kar počnejo, govorijo s strastjo in namenom. Vsi člani osebja, s katerimi smo imeli opravka, so bili izredno profesionalni, vljudni in se hitro odzovejo z vsako potrebno pomočjo.

Majda R.
Zunanja izvajalka
10
LET IZKUŠENJ
50+Poslovnih dogodkov
300+Svetovanj
900+Zadovoljnih udeležencev
1000kIzpolnjenih obrazcev